Բարև ձեզ  հիմա ես կպատմեմ թե ես աշնան արձակուրդներին ինչ եմ կարդացել: Ես կարդացել եմ մի գիրք որի մեջ կա 101 փաստ դինոզավրերի մասին և ես հիմա կպատմեմ նրանցիցպամենա հետաքրքիրները:

 

1 Օրինակ  Միլլերետան մեծ մողեսանման սողուն է որի երկարությունը մոտ 60 սմ էր:

2 Իսկ Պրոտեզուխը շատ նման է մեր կոկորդիլոսին կարծիք կա որ  երաշտի շրջանում լեթարգիական քուն է մտնում և ոչ ուտում էր ոչ խմում:

3 Էոռոպտորը շատ ահարկու արագաշարջժ ճարպիկ գիշատիչ է որը վազելիս ցցում է պոչը որպիսի հավասարակշռի մարմնի առջևի մասը:

4 Ցելովիզիսները արագաշարժ գիշատիչներ են որոնք ըստ երեվույթի ապրում են հոտերով:

5 Լիստրոզավրը միակ ողնաշարովն է որին հաջողվել է ողջ մնալ Պերմյան ժամանակաժրջանի վերջին թուլի զանգվածային    վերացումից հետո: Երկարությունը մոտ 1 մետր իսկ քաշը 100կգ

 

Իմ գիրք աշունը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով