Կար չկար մի կույրեր  կայն նրանք նույն տեղը նեյին աշխատում ,շալակատար մի օր ձկնորսը չորս հատ գեղեցիկ ձուկ բռնեց մեկը տվեց մի կույրին մյուը մյու մյուսը մյուս կույրին մյուսնել վերջինին։ Առաջինը մտածեց որ մի հաստ և  կեղտոտ պարան է ևասաց ֆու ու գցեց, մյուսը մտածեց  որ դա բումեռանգ է և գցեց ու սպասում էր, երրորդը մտածեց թե այդ ձուկը  մի փոքրիկ շնաձուկ է և ասաց ձկնորսին․- Ինչ անպետք բան ես տվել ինձ ես չեմ ուզում շնաձկան միսը ուտել։ Չորրորդին տվել եր մի մեծ ձուկ նա շոշապեց և միանքամից  հասկացավ որ մի մեծ և համեղ ձուկ է և շնորակալեց ձկնորսին։

Առաջին եկրորդ և երրերդ կույրերը եղբայրներ էին,նրանք այդ օրը  ոչմիբան չտարան տուն և սոված ծարավ գնացին մի հրեշ եկավ․- այդ ինչ է ,հարցրեց Առաջինը․-շնչավոր մի մեկը կա նա շնչում է իմ վրա -ասաց եկրորդը ․- չե մի մեծ մի բան է երևի այն անգամվա նըման մի մեծ փիղ է-ասաց երրերդը․-ոչ դա ես եմ ես, ես մի մեծ հրեշն եմ-զայրանում է հրեշը, բարձրանում է մի մեծ աղմուկ կույրերը վախենումեն հրեշը ասում է․-մի  վախենա կույր երբայրներ երևում է տխուր եք ինչ է երել ով է նեղացրել դուք այս օրվանի իմ ընկերներնեք ես շատ ընկերասեր եմ  ասեք ինչ է եղել ես կոգնեմ․- վայ ինչ լավ  է- ասում են կույրերը․- մենք ուտելիք և ըմպելիք չունենք այսօր ել մեր ձկնորսը ոչմի լավ բան չի որսացել, մենք ել ուտելի չումենք մենակ մի կեվ կա նրանից ել միայն կաթ ենք կարողանում ստանալ դե մի բան արա- հրեշը մտածեց և ասաց ․- ես ամենօր մի պարկ ուտելիք կտամ ձեզ դուք լավ ապրեք բայց երբ ես կամ ձեզանից մենը  մահանա ուտելիքը կվերացնենք․- լավ -ասում են նրանք ու գնում։ նրանցից առաջինը շատ խելացի եր նա թաքուն մի սարգ եր հորինել որով նա տեսնում է այդ սարգով նա մի ուրշ հյութ պատրաստեց բոլորը խմեցին և անմահ դարձան և ապրեցին ուրախ և երջանիկ ու կուշտ։

Շիլաշփոթ

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով