Ես կցանկանայի, որ իմ տունը լիներ վեց հարկանի և զիկզակաձև, առաջին հարկում լիներ իմ քույրիկի սենյակը, իսկ երկրորդ հարկում իմ մայրիկի սենյակը, երրորդ հարկում լիներ իմ հայրինի սենյակը, իսկ չորրորդ հարկում իմ թագավորական սենյակը, որ ես մտնեյ իմ սենյակ, ես կդառնայի արքայադուստր, իսկ իմ հայրիկն և մայրիկը կլինեն թագավոր և թագուհի։ Հինգերորդ հարկում կլինի մեր հանգստի սենյակը, այստեղ կլիներ ջակուզի,նաև պատշգամբ և երբ նայում ես դուրս թող լինի, մայրամուտը, երկու հատ լողավազան, մեկում լինեին ձկներ ոտքերի մերսում անելու համար,իսկ երկրորդը լողալու էինք, և իհարկե գեղեցիկ տեսարան, վեցերորդ հարկում լինեին մեր կենդանիները։ Իմ տանը  կլիներ վերելակ և պետք չէ տանջվել, ռոբոտը ամեն ինչ կանի ձեր փոխարեն, այստեղ լիներ մի դուռ իմ ու ընկերներիս համար, այստեղ դռան հհետևը կլինի մի տարբեր խաղեր «Լազեռ տագ»մութ կրակոցի կվեստներ, ես իմ ընկերուհիների և իմ ընկերների հետ կխաղամ այդ խաղերը։

Իմ երազած տունը

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով